ÄNTLIGEN!!!

Blogg har inte funkat hemma hos mig under helgen typ och det var stängt igår så jag kunde inte blogga.


Helgen,

Lördags var riktigt kul faktiskt. Jag, Michaela, Johanna, Erica och Mira var hemma hos Marcus på fest. Gud vad länge sen det var jag var på en riktig fest. En sån kul fest där folk dansar på borden och grejer (Tänker lite på Moa som hoppade upp på bordet och dansade som satan). Jag träffade på en massa kul folk, tyvärr har jag fiskminne och kommer inte ihåg namnen på ens hälften. Men men! (:

Framåt småtimmarna drog vi oss ner mot statoil där vi köpte kokt bröd med korv. Väldigt gott, har inte käkat varmkorv på lääänge.


Söndagen skulle jag egentligen dansat på, men tror du inte jag glömde bort det? Var inne i stan med madre, padre och monstret och kollade lite i butiker. Fick ett par sjukt snygga converse av madre <3 och det är jag överlycklig för! (:


Nu har skolan börjat.. bajs. Fast ändå lite mysigt på något sätt, att gå upp jättetidigt när det är sådär tyst och typ sitta och klunka the. Eller ligga i sängen och snooza.. Nej, jag längtar till sommarlovet. Det är faktiskt inte så många dagar kvar. Då ska jag röja och sola! ABSOLUT! :D

Vi hörs senare!
Puss puss
Emelie

BTW. April på er.. typ, eller vad säger man? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0