underneath the clothes

Jag överanalyserar, de accepterar.

Varför får jag ha det så? Varför kan inte jag få acceptera att hey, han kunde inte träffas. Måste jag sitta där och verkligen tänka igenom om han verkligen har fotbollsträning eller inte? Egentligen inte.

Ändå gör jag det, jag överanalyserar allting. Varje ord du säger, varje låt du skickar på msn, varje blick du ger till alla andra. Kalla det svartsjuka. Jag kallar det överanalys. Att sitta där och verkligen försöka förstå vad det var du menade men texten i låten du just prisade över msn. Kanske tycker jag att jag känner igen mig, eller så funderar jag över vad du menar.

Kommentarer
Postat av: b

Du har för mycker fritid, du tänker för mycket, ut och jobba dig trött!

Och ja jag är anonym!

2008-05-01 @ 01:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0