..

Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker ändra mig. Jag kommer alltid stanna som den person jag är, alltid har varit och kommer förbli. Hon må vara elak ibland, hon må tröttna fort men sån är jag. Jag kan inte hjälpa det.


Jag kan ändra mig på vissa plan, anpassa mig till vilket typ av folk jag umgås med. Men jag är värdelös när det kommer till kärlek. Ser jag någon jag tycker om är jag fast, till jag tröttnar. Jag kan vara hur kär som helst, men sen vänds allting upp och ner och jag tröttnar direkt. Jag hatar det, och jag har verkligen försökt. Men det går inte. Så, förlåt att jag sårade dig, du kan inte fatta vilket helvete jag går igenom när jag tänker på hur illa jag berörde dig. Det du fick genomlida nu ska ingen människa behöva gå igenom.


Jag ska försöka växa upp, jag lovar. Och jag hoppas att du kan smälta det här och börja prata med mig igen. Jag hoppas jag inte sabbade vår vänskap i alla fall, även om förhållandet gick åt helvete och att det var helt och hållet mitt fel, för du är en underbar kille. Det är du verkligen, och jag ville egentligen aldrig såra dig. Jag vet att det är en usel ursäkt, men jag kan inte hjälpa det. Tro mig, jag har försökt. Det här med bra killar och jag kan funka ett tag men sen går allt käpprakt åt skogen även om jag inte vill det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

be aldrig ursäkt för den du är... kom ihåg det

2008-08-04 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0