Tjena kexet, står du här och smular?

Nu har jag fått min nya säng.... den är... minst sagt.. UNDERBAR! Sjukt stor, jättejättejättejättejätteskön och precis som jag vill ha den!

Nu ringde martini och skrek i telefonen om hur hon sett mig i FRIDA-tidningen och frågade varför jag inte hade sagt något om att jag var med och att hon tyckte jag bra ut. Själv tycker jag att jag ser ut som en bajsnödig bäver, jag lyckas alltid se ut så på bilder jag inte är medveten om att dom tar.

Imorgon kommer min syssling hit, det har jag längtat efter sjukt länge nu! Jag har bestämt att vi ska ha kul, så nu är det bäst att inte vädret sviker alltför mycket utan vi kan få solsken åtminstone någon gång. Bio, shopping, yoga och partyparty står på menys hittills, dessutom lyckades jag på något vänster fixa så att jag bara behöver jobba ett pass, 9-12 på fredag, istället för att missa när hon åker hem sen vilket känns skönt. Jag tror dock att p.g.a. vädret lär det nog inte bli samma gamla vanliga kvällsbad vi kört med tidigare år, men vi löser det på något sätt. :)

Bloggtorka, jag hatar det.. usch.




Puss puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0