Herregud! Jag ska dit till vilket pris som helst!

Klara artister inför festivalen 2009:

- REGINA SPEKTOR [US]
- LARS WINNERBÄCK x4 [S]
- MAIA HIRASAWA [S]
- TIMBUKTU [S]
- ANNA TERNHEIM [S]
- SONIC SYNDICATE [S]
- MARKUS KRUNEGÅRD [S]
- THE HEART STRINGS [UK]
- LENKA [AU]
- DROPKICK MURPHYS [US]

KSG skulle så äga hela festivalen.
Det skulle vara så otroligt nice! Bland annat ska Inc och Tess dit. Snacka om att vi skulle ha jävligt roligt! Helt seriöst, jag hugger av min högra hand om jag får följa med. Jag arbetar ihop minsta lilla öre till resan myself, även om det innebär att jag ska behöva sälja mig på malmskillnadsgatan för de sista slantarna. Jag är beredd att göra VADSOMHELST för att  åka.

Hultsfred, i so wanna go.

PUSS PUSS OCH GOD JUL!!
Emelie

Kommentarer
Postat av: inc

yupp. we're going. we are so going. like all of us. at least almost.

2008-12-25 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0