Nya lyckorus

Herregud vad jag ar uppe i varv just nu! Jag kan knappt sitta still! Kanske kan bero pa att jag ar kissnodig ocksa i och for sig.. men jag tror det mesta beror pa de glada nyheterna. De basta nyheterna jag har fatt pa lange. Vi ska aka hem imorgon. Antligen ar det helt bestamt, vi aker hem imorgon. YES!! Pa Lordag landar vi i Sverige och jag tror inte ens att ni, mina kara lasare, kan ana hur glad jag ar over det har! Fast fasen, jag har ju brant mig, kommer hem rod som en krafta... attans. Men anyway, JAG KOMMER HEM PA LORDAG!!!!! :D :D :D :D

Detta betyder Soile, att vi kan ha mysmiddag pa lordagkvall. Och jag ser fram emot det till hundrasextiofyrakommanitton procent!

PUSSAR PUSSAR OCH MASSA PUSSAR
EMELIE

Kommentarer
Postat av: Ingrid

WOHO!!!

2008-12-04 @ 21:11:24
Postat av: zirath

du måste skoja! ofta du vill åka hem :P

2008-12-05 @ 16:38:31
Postat av: hihi

http://www.youtube.com/watch?v=MTzkDgD4IMc

2008-12-05 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0