så märks det att man är hemma igen

Fyra prov, matte franska naturkunskap och företagsekonomi.......... plus ett engelska tal jag ska hålla om thailand.....

Borttappat busskort, smidigaste hitills.. fick köpa bussremsa av världens surkärring och hann knappt med bussen.. -,-

Kalla fötter, det är ju svinkallt i Sverige!!!!

Men å andra sidan får man ju se det positiva med att vara hemma igen, det jag saknade och längtade efter i Thailand:

Alla Ksgkungar!!

Alla kompisar utanför skolan!

Snö, jag hittade några snöflingor på gräsmattan imorse!!

Glögg, drack glas efter glas hemma hos Linn på sångträffen ;)

Snygga killar som står i kassan på caféer, jag dreglade ner hela mig typ. Kunde inte slita blicken. Jizez!!

Julpyntet överallt, inne i stan och i fönstren. Gud vad det är mysigt i December i Sverige, skit i att det bara är små snöflingor på min gräsmatta och inte stora drivor, så länge man ser julstjärnor, adventsljusstakar och julpynt i alla former blir jag glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0