USCH!

Jag har en äcklig förkylning som kan ta sig! Min äckligt tjocka tilltäppta hals kan dra iväg tillsammans med min rinnande men ändå täppta röda näsa och min hesa gris/kråkröst kan gå och dö tillsammans med min kropp som bara ligger helt avdomnad och inte kan bestämma sig om det ska vara varmt eller kallt.

Jag som skulle ha träffat Dessi idag :(

Den enda nytta jag har att göra nu är att ligga avskärmad från verkligheten och hoppas på att mitt friska jag kommer och tar över den här äckliga sjuklingen tills nyårsafton. Under tiden får jag sysselsätta mig med den äckliga läsloggen. ALLT är äckligt idag. Skulle aldrig ha vaknat, det känns ganska pessimistiskt av mig att sitta här och klaga på världen men just nu är den bara äcklig och hur mycket beatles sjunger glatt i here comes the sun önskar jag att den aldrig gått upp idag. USCH!

Kommentarer
Postat av: denise

krya på dig muttunge!!! :)

2008-12-29 @ 13:07:25
URL: http://juicy.blogg.se/
Postat av: denise

nu blev jag ju nyfiken på dina planer gullis =D

2008-12-29 @ 15:43:02
URL: http://juicy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0