Vad gör man när man är osäker?

Man blundar och låtsas att det inte är sant för att försöka intala sig själv att det är det bästa.

Hursomhelst, helgen har varit riktigt lyckad! I fredags var det chill hos Frida i Rizznee yao (Rissne) och vi såg på OC och Kill Bill. I lördags åkte jag in och träffade DDJ, Tobbe och Krelle i staden. Vi åkte till Möllenhoff först och satt där lite, men alla låg i soffan och var döda (fast ni är söta ändå) så vi drog till Krelle och satt där ett tag, tog det lugnt, pratade och lyssnade på outkast. Sedan drog vi till Melina och våldgästade henne borta på Järlaplan och hittade lite allmänt skumma saker på golvet (säger inte vad, men det var inte alltför trevligt) och lyssnade på timbuktu och familjen och någon konstig hardcore Tobbe envisades med. Isbitar under tröjan och äckliga hammarbymattor (BURN IN HELL) typ.


Äh, nu ska jag plugga lite fea och sova. Har sovit sjukt lite, 2 timmar hos Frida och 5 timmar hos Dennis. Jag är sjukt trött.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Clara

Vi missade nog varandra precis igår! Jag var hos melina med min syssling och en kompis men vi drog hem sen efter ett tag. synd att vi inte hann ses :( puss! <3

2008-12-14 @ 23:58:56
URL: http://clarigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0