dagar går och folk förändras

Jag har förvånats utav två personer den närmsta halvtimmen. Två personer som verkligen förändra mitt sätt att se på dem.

Den ena till det bättre, jag blev grymt förundrad av honom när han svalde stoltheten och bad om ursäkt. Du är inte den person jag trodde du var, och jag är glad över det. Tack än en gång. :)

Den andre förvånade mig och gjorde mig grymt besviken. Du var den siste jag hade trott skulle göra något så korkat som att förespråka droger. Det finns inget jag hatar mer än när folk försöker dela med sig av sina problem istället för att ta itu med dem själv. Om du inte vill ha hjälp, fine. Det är ditt val. Men jag säger fortfarande: Sök hjälp innan det är försent.


Vart vill jag komma med det här? Jag ville bara säga att folk förändras, ibland till det bättre och iböland till det sämre. Ibland är förändring bra, och ibland är det rent utsagt förjävligt hur en människa kan gå ner sig.


Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0