Fånge i mitt rum under helgen

Idag är jag frisk. Jag är helt ärligt helt frisk. Tror du det ändrar något om helgen? Nej, en viss person tycker att jag kan glömma alla planer om helgen. Det här är rena rama plågeriet, jag är sexton?! Jag kan inte vara hemma mer än tre timmar varje dag utan att träffa annat folk än familjen?! Suck. Tyvärr biter nada på min mamma när hon väl bestämt sig. Några tips på vad jag kan hitta på under min celibathelg?

Puss puss
Emelie

Ps. Måste bara tipsa alla som längtar efter sommaren att ladda ner Coldplays låt Under the tracks, sjukt somrig. Man kan riktigt se framför sig hur alla sitter på altanen och grillar medan det är värsta mysiga kvällsolen som strilar genom träden. Suck, måste sätta på låten en gång till. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0