Har ni någonsin..

..vart inne i en sån fas där det känns som om alla ratar en?  Att man inte känner sig tillräckligt uppskattad eller att det känns som om man bara är allmänt jobbig för andra människor? Jag hatar den här fasen, den är fruktansvärt jobbig och jag trivs inte alls i rollen som irreterande tjej man egentligen inte vill snacka med men avfärdar på ett någorlunda snyggt sätt. Ska den hela sanningen fram så hatar jag att vara ensam. Jag vet inte om det är avsiktligt, men hursomhelst är det väldigt jobbigt. Även om det inte betyder att precis alla gör det, så räcker det med ett par personer för att sänka ens humör. Sånt förstör verkligen min vardag.


Ursäkta om jag är jävligt sällskapssjuk och ringer 24/7, jag kan inte hjälpa att jag gillar att snacka med dig..
 

Kommentarer
Postat av: emelie

vet hur det känns ;P

2008-02-17 @ 22:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0