Hej jag heter Emelie och plötsligt fick jag en sån stor lust att åka till

Irland. Juste, ni läste rätt och jag skrev inte fel. Jag vill åka till Irland. Suck, kolla in hunkarna från Irland:

 

På den första bilden ser ni James McAvoy som är med i "En unge Jane Austen" och "Försoning". Han kanske inte ser mycket ut för världen sådär på bilden men tro mig, killen är grymt karismatisk och när han igårkväll skulle dela ut pris på oscarsgalan och snackade med sin irländska dialekt kan jag lugnt säga att det inte bara var jag som smälte i soffan.

På den andra bilden ser ni hunken Jonathan Rhys. Vill ni dregla över denna kille ska ni se filmen "Match Point" eller "Elvis - the early years" där han spelar mot Randy Quiad. Jonathan är typ värsta partyprissen men trots att han kommer kommit ut från nattklubben på tidig morgon med rödsprängda ögon ser han fortfarande bra ut. Skumt..

Den tredje bilden föreställer Colin Farrell, behöver jag ens snacka speciellt mycket om honom? Filmer där man kan hitta honom i är b.la. "Alexander" och "Cassandra's dream". Tyvärr är killen pappa, men sjukt snygg iaf.

På bild nummer fyra hittar ni Stuart Townsend. Okej, han kanske ser lite halvskabbig ut, men det är ändå ngt sexig med blicken. Right? Han får konstigt nog alltid spela skumma roller, och ni kan se honom i "Shooting Fish" och "The League".

Den femte och sista bilden föreställer Ewan McGregor. Också en kille med grym karisma, kolla in honom i "Moulin Rouge", "Big Fish" och "The Island". Okej, jag vet att han egentligen inte är irländsk. Men Skottland och Irland är ju nästan samma sak? (A)

Jag vet vad ni tänker, fy fan Emelie. Vad har du för killsmak?! Kolla på filmerna så fattar du vad jag menar.

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: suck..

Irland o skottland samma sak? Nja nån behöver plugga lite mer geografi.. Dialekten är inte äns det minsta lik! Skottland tillhör Storbritannien, vilket irland faktiskt inte gör. I Skottland går killar runt i kjol, jo jag vet det heter kilt! Det gör inte en enda jävel på Irland. På Irland går man på puben o slåss o dricker ale! I skottland dansar man i kjol till säckpipa musik! Thats your differences!

2008-02-29 @ 01:05:16
Postat av: Emelie

Svar till "suck.." :
Är ironi totalt främmande för dig? Klart jag vet skillnaderna på Irland och Skottland, jag kan geografi (;

2008-02-29 @ 14:13:31
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0