Oh my god..

Vi har elever från musikhögskolan här som hjälper oss att göra låtar, jag går i musik och media klass, och killen som hjälper oss är sjuuuuuukt söt. Han ser så bra ut att jag inte hörde hans namn ens en gång, jag bara koncentrerade mig på hur snygg han var. Jag skojar inte. Jemps tycker detsamma, så fort han går ut ur rummet för att typ snacka med en av lärarna suckar vi båda över hur jäkla söt han är. Och han har riktigt bra musiksmak måste jag säga. Riktigt bra musiksmak. Han lyssnar på Coldplay. Gosh, marry me? Haha, okej kanske inte, men han är grymt söt iaf. (A)

Låten vi gör blir faktiskt väldigt fin. Det blir typ en blandning av "The Cardigans" och "Coldplay" och så ska vi försöka få med sommarkänsla in i den. Just nu har vi bara akustisk gitarr och sång, men det låter väldigt fint hittills. Sen ska vi typ lägga in lite munspel och så. Jag ska undersöka möjligheterna att lägga ut den här typ så får ni höra den, för den är väldigt fin. Men nu kom han in i rummet så vi ska fortsätta med låten, skriver mer sen. :)

Puss puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: robert

Haha, på han bara! ;)

2008-02-14 @ 13:12:00
URL: http://gbcberg.blogg.se
Postat av: Monkey

Pözz! :)

2008-02-14 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0