Tjena kexet, står du här och smular?

Jag känner att jag och bästa kompis måste köra vårt afrikanska dansträningspass en gång i veckan, minst. Jag säger bara, så slut som jag var efter att ha hoppat omkring nonstop var jag totalt slut. Dels utav det där hoppande och svängandet med höfterna, dels för alla skrattattacker som kom med jämna mellanrum. Haha, jag älskar att hoppa till afrikan musik med dig gumman, som sagt. En gång i veckan, right?


Senare åkte vi till Tullinge där Knutas mobbade mig för min och Alexandras superbraiga trippelcd! Jag förstår inte, det var typ jättemånga BRA låtar med på cd:n, men ändå får man höra: "Oj, den här har vi ju aaaaldrig hört förut". Det var sista gången jag skryter med min och bästa kompis musiksmak. Nästa gång tänker jag smyga in dom där superbraiga cd:skivorna under festen och då lovar jag att ingen kommer märka någon skillnad! :D


Ikväll är det hemmamys med familjen som gäller, jag hoppas på tacos och hyrfilm. Det var länge sen :)
Gud, nu blev jag verkligen jättesugen på tacos! Inte såna där hårda gula skal, utan såna där tortillabröd och sen en massa stark sås och så.. gah! Jag vill ha tacos, tänker inte ge mig förens hela familjen är på för tacokväll. (:

Puss puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0