Vädret sviker mina förhoppningar om en tidig sommar..

Jag vaknar upp till frost. Frost. Hur kul är det på en skala från ett till tio när det enda man verkligen vill ha är sommar?

Igår hade vi friluftsdag och jag och bästa kompis gick runt hela djurgården och sen tillbaka. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde först, jag hade förväntat mig att jag skulle lägga mig på marken och typ, efter första halvan. Men icke sa nicke, jag gick glatt runt hela djurgården och tillbaka, och sen gick jag och bästa kompis runt lite i stan och kikade. Jag hittade den där perfekta lilla svarta klänningen, den är verkligen grymt snygg! Det är som ett litet svart fodral med dragkedja i ryggen, och billig var den också. 299 ynka kronor fick jag lägga ut, vilket i min värld, för en klänning, är typ ingenting? Kan slänga in en bild på den när jag kommer hem sen, eller nej det kan jag inte. Vi har inget internet hemma, men imorgon. :)

Jag känner att jag idag kör på en avslappnad skitful stil. Jag har jeans, högklackade och "dadadadaaaa"... Pappas stora beiga stickade tröja! :D Men tro mig, jag har aldrig haft skönare kläder på mig i mitt liv. Det är jätteskönt att vara ful måste jag säga. :)

Nu längtar jag efter sommaren och helgen, och till onsdag då jag ska shoppa med bästa kompis. Behöver lite nya grejer att pigga upp mig med nu när vädret sviker..

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0