En helt vanlig slaskdag

Så var det onsdag. Förr i tiden kallades typ Onsdag för "lill lördag", alla pigor fick ledigt en stund den dagen så det var typ därför den kallades det.. kan det inte vara lill lördag här också? Nej, det måste vara onsdag.. Skönt att den snart är över, då är det torsdag och inte alls långt kvar till helgen.

Just nu är det "The War at home", en sjukt kul serie. Pappan är typ den skönaste människan man träffat, snacka om skön inställning till livet. Och den äldsta sonen är grymt töntig men ack så söt med sina skumma intressen som typ.. seriemässan. Och den yngre sonen är ju också helt underbar, med sina desperata försök att typ röka på och vara tonåring, mamman är så härlig och dottern är kul hon med.. alltså, familjen är grymt rolig.

Nu är Nyfiken här. Nyfiken är en grymt bra kompis, hon bryr sig asmkt och är snäll som satan. Jag önskar jag var lite mer som Nyfiken på vissa plan, typ när det gäller killar. Hon blir inte sådär känslomässigt involverad som jag kan bli ibland, men definitivt inte ska göra på ett BRA tag. När jag tänker efter är det ganska många som blir sådär känslomässigt involverade.. Inte så bra faktiskt. Nyfiken har fått turen att slippa det. Suck, orättvisa.

Nej, nu ska jag gå och vara lite social! :)

Puss puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kolla, jag har redan börjat kommentera :D
jag är en trogen läsare emelie, and i know you love it.

2008-01-09 @ 20:16:49
URL: http://amandavirta.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0