Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva typ föralltid? :)

GRATTIS TILL MITT ÄLSKADE PÄRON SOM FYLLER 16 IDAG! :D Besök sötnötens blogg för och se vem jag menar! :)<3


Idag var bästa kompis hemma med ett öga svullet som en marsmallow typ, och flickorna och jag underhöll oss med att titta på den kinesiska verisionen utav "The Grudge" som, även om vi inte hade ljud på, var läskig som sjutton! :O

Efter ett antal skrik och pauser för att kolla in äckliga detaljer som t.ex. ett par stirrande ögon under ett täcke slutade vi efter lunch.

Då kom Partyprinsen hit och vi käkade pizza och kollade på "The Truman Show". Jag passade på att visa en ny cd jag håller på att göra. Vid en låt berättade han att det var typ någonting som kallades garagemusik. Jag hade ingen aning om vad det var, trodde det var typ sån där b-musik, alltså lite sämre musik eller något. Men det visade sig vara sån musik man spelar i källarlokaler på knarkfester. Generad tog jag bort den medan bilden av folk som typ sprutade in heroin i armen samtidigt som de stod och vickade på höfterna susade förbi i huvudet. Låten efter den var tydligen också en garagelåt så den åkte också bort. Vid det här laget började jag undra över vad för musik jag egentligen hade på datorn :O Men det visade sig att resten av låtarna var okej, alltså vanliga partylåtar och inte läskiga knarklåtar. :)


Nu måste jag jobba med So:n jag har kvar. Det går vääääldigt segt kan jag säga dig. Suck, hur kul tycker du det är på en skala mellan ett och fem att arbeta med befolkning och behov? Den som säger fem och typ har mvg i so får mer än gärna ta över mitt arbete. Här känns det nämligen som om jag kommer ingenvart. :/

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

:D

2008-01-29 @ 10:23:59
URL: http://j3mpas.blogg.se
Postat av: Lejon

so får fan en 10a =D

2008-01-30 @ 21:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0