Nu ska jag vara helt ärlig,

Jag har faktiskt alltid tyckt om dig, men jag uppskattar inte att du ser ner på mig. Du är inte mer värd än mig, och jag är inte mer värd än dig. Vi är alltså lika värda, vi gör vad vi känner för på lika villkor. Du får tycka att mina intressen är helt puckade, men håll det för dig själv då. Jag kanske inte tycker att det du gör om dagarna verkar särskilt intressant, men jag håller det för mig själv. Så snälla, även om du tycker att jag är helt dum i huvudet och pinsam eller vad det nu är du tycker, säg inte det till mig. Låt mig få ha kul som jag har det, och sköt ditt. Du är inte samma person du en gång var, och jag vet att jag har förändrats, men förändring är kanske bra i det här fallet?

/Emelie

Kommentarer
Postat av: carl

är inte den Carl Taylor jag brukar vara.. är nedstämd...
må väl..
puss

2008-01-27 @ 19:11:24
URL: http://carltaylor.blogg.se
Postat av: M

troligtvis om mig.

2008-01-30 @ 22:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0