FÖRLÅT BLOGGLÄSARE!

Förlåt förlåt att jag varit så usel på att uppdatera. Det är bara det att jag brukar oftast blogga på kvällen, och nu jobbar jag ju kvällspass från fem till nio inne i stan vilket innebär at jag måste åka härifån vid tre och ta tio i fyra tåget in till stan för att inte komma försent. Och nu åker jag till Grekland i morgon så, jag ska försöka blogga så mycket jag kan. Lovar!

Vad kan jag berätta som kan vara intressant då? Hmm.. Halloween festen är fixad och det är ju kul att ha planer inför den. Jag ska vara rödluvan, den du! ;) Det kommer bli skitkul och om någon mer vill komma så får ni säga till så berättar jag om vart den är och så, allt jag kan säga är att den äger rum den första november. Mer får ni fråga mig om. :)

Jag har jordens skönaste chefer på mitt jobb, alla är runt tjugo tjugofem och jätteschyssta. Igår fick jag ta hand om en ny tjej, det var jättenervöst. Jag sålde nada dom första tio minutrarna men sen, PANG så sålde jag tre på raken. Fett glad :) Sen skulle den nya tjejen testa, Stina hette hon. Hon stakade sig och sa fel och sålde ingenting dom första tre försöken, men sen pausade vi och jag förklarade att det var ungefär som att snacka med kompisar i telefon. Om man bara tar det lugnt och kör på som vanligt så går det bra. Efter ett tag var hon redo att försöka igen och tror du inte tjejen sålde? Yes, där ökade hon min provision! :D Jag kände mig lite stolt och berömde henne, fast samtidigt fick jag fetaste oron, tänk om jag utvecklat värsta konkurrenten nu? :S


Som sagt, imorgon åker jag. Längtaaaar... det kommer bli sjukt skönt att bara ligga och slappa i två veckor och bli brun som en pepparkaka. Ta i trä. Hoppas det blir kul och att jag inte blir osams med SK under resan. Tror inte det är någon större chans dock, ta i trä.


Nej, nu ska jag börja fixa mitt lilla monster. Han ska iväg på barnkalas och kommer lätt vara coolast på hela kalaset när jag är klar med honom. Sen bär det iväg med SK in till Liljeholmen för att spana in hennes skola, vi var och kollade på min förra veckan och jag kan bara säga en sak: Om jag inte trivs med folket kommer jag med stor säkerhet trivas i lokalerna! Det är ljust, öppet och toaletterna (där jag spenderar mestadels av tiden tyvärr, har otroligt liten blåsa för er som finner det intressant) är jättefräscha, inte som i min förra skola där man knappt kunde röra sig.

Haha, jag har verkligen inte någonting att säga, men men. Någon gång måste man ha såna dagar också.

See ya!
Puss Puss
Emelie



Jag vet inte hur jag ska göra.. fan. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta i trä

2008-07-18 @ 19:33:07
Postat av: Mari

Finfin layout! :D

2008-07-24 @ 18:48:28
URL: http://kolikmim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0