greetings from greece

Nu ar jag i greklandet med alla horny greker. Jag maste saga att jag har det riktigt riktigt trevligt har med min bajskorv SK!

Hittills har vi:


- Solat
- Badat
- upptackt att vi bada blev reekor och kraftor
(jag vet att det ar ett a i rakor, men man maste saga det med stockholmsk dialekt)
- traffat en tysk, han var inte lika fin i dagsljus
- traffat en snygve dansk, Woho!
- besokt Knossos, vilket visade sig vara en massa stenhogar.. men det var mysigt i gott sallskap av sofie, jeppe, fredrik och peder (samtliga danskar, eller ja.. inte sofie da)
- blivit neger (ANTLIGEN! Fast Sk ar way much more neger an mig dock pa magen..)
- akt train till Kretas lilla Grand Canyon och stannat i en liten dod stad i 45 hela minuter. Dom hade inte ens banana split..
- traffat en halvdansk
- vart i chania
- dissat alla mcdonaldsogonbryn och garvat at deras sma miner av besvikelse.
- Traffat underbart skona engelsman, b.la. en piercad kille som var hur grym som helst!

nu sitter jag har pa ett internetcafe, stor mig pa att dom inte har prickar over a:na och o:na som i SVERIGE och langtar efter en RAKMACKA! (Med extra mycket reeekor)

Hoppas ni fatt kort fran mig, skicka garna ett gulligt sms och sag att du saknar mig. Typ. jag har i alla fall bestamt mig for att aka ner till Danmark och kopenhamn och traffa jebe(uttalas jeppe), peder (osaker pa uttal dar, tydligen som svenska petter eller peter eller vad fan som helst.. ) och fredrik.

TACK TACK TACK TACK for att ni star ut med min daliga uppdatering. Ska skaffa laptop, da blir det so much enklare att uppdatera varje dag! :)

Puss och kram,
Din negerbajs Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0