Iron Man, ett hett tips till er alla!





Filmen Iron man handlar om Tony Stark - miljardär, industriman och genialisk uppfinnare - kidnappas och tvingas bygga ett fruktansvärt vapen. Istället använder han sitt intellekt och sin uppfinningsrikedom till att bygga en högteknologisk skyddsdräkt och flyr ur fångenskapen. När han upptäcker en ondskefull sammansvärjning med globala konsekvenser, iklär han sig sin kraftfulla skyddsdräkt och svär att försvara världen som Iron Man.

Han är inte bara grymt snygg utan även sjukt cool när han glider omkring i luften med sin titandräkt i superhastighet. Okej, jag vet att jag är en liten nörd som älskar sånt här, men den här filmen är verkligen hur bra som helst! Den är både rolig och innehåller mycket mycket mycket action. Precis som padre och jag vill ha den. Love it! Om ni inte ser den så blir jag grymt besviken på er alla, såna här filmer är inte värda att missa. De är värda att se om.


Puss Puss
Emelie

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0