The show must go on

Nästa år kör jag, igen. Den här gången tänker jag inte ge mig, jag ska fortsätta öva tills jag blir bättre och bättre på det här och nästa säsong kommer jag igen, den här gången för att vinna.


Mitt lov hittills ser ut på följande vis:

- Jobba v.28

- Jobba v.29

- Grekland v.29 - 31

- Jobba v.32

- Ung 08-festivalen v.32

- Syssling från dalarna ner på besök, massa sthlmsaktiviteter och annat kuligt

- Jobba v.34 det lilla jag hinner innan..

- Skolan börjar v.34, det känns både läskigt och bra på samma gång. Det blir första gången jag gör en entré på skolan utan min vapendragare och bästa vän vid min sida. Men även om jag står här själv ska det gå, det har jag bestämt.


Måste bara tillägga att jag älskar mitt jobb. Igår tjänade jag 518 spänn på en dag, passet var på 4 timmar. Kanske jag är som gjord för det här, Eller? Ta i trä.

Idag är jag ledig, tänkte att jag skulle träffa bästa kompis lite, men jag får se hur det blir. Hon sover så länge och jag har kommit in i någon fas där jag vaknar kring nio varje morgon. Ingen aningo m varför med tanke på att jag går och lägger mig runt 1 varje natt. Men, då kan man ju ta tag i dagen och göra något vettigt åt den, typ manikyr eller pedikyr eller något shit. Carpe diem var det som sagt?

Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0