Tjena kexet, står du här och smular?

Idag var första arbetsdagen och till min förskräckelse (not) upptäckte jag att bajsanna ska jobba på samma ställe som jag! :D Fatta vad glad man blir asså, och dessutom Isak. Det kan ju inte bli bättre? Plus att cheferna är typ unga och hur sköna som helst, det spelas bra musik i bakgrunden och det här företaget är INTE någon bluff! :D

Ikväll ska jag och padre på bio och se Iron Man, det kommer bli relativt manligt här hemma med tanke på att jag på sista tiden blivit mer och mer av en pojkflicka. Men don't worry, jag kommer aldrig sluta ha klänning, älska manikyr och shopping och jag tänker aldrig, jag upprepar, aldrig lägga av med mitt killintresse! Så jag har inte gått över till den andra sidan ännu, utan stannar kvar här.

Dessutom saknar jag Marcus så mycket att jag håller på att bli galen. Om jag inte har helt fel tar det ännu en låångsam och plågsam vecka innan min sötnöt kommer hem.. suck. Livet suger ibland.

Men som sagt, Iron man! Kan man se en coolare film? :D (kom fram till att jag faktiskt inte var ensam här i Sverige om att älska Star Wars på tal om coola filmer, Puttrix var tydligen också kär i filmerna.)

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0