AAAH!

Jag blir tokig! Jag fattar inte att jag anade något tidigare.. jaja, nu är det slut med det här i alla fall!
Sovmorgnar, hej här kommer jag. Ett tag.



Jag tycker verkligen om dig massvis, fast det vet du redan. Jag tycker om att umgås med dig, jag tycker om att skratta tillsammans och jag tycker om att kittla skiten ur dig hela tiden. Jag tycker till och med om dig när du försöker kittla skiten ur mig, och lyckas varje gång att få mig att garva tills jag får ont i magen. Jag tycker om dig för du gör mig så otroligt glad.


Btw. Jag älskar min mamma, hon är helt underbar som hjälper mig att fixa det här. Vi ska sätta dit dom..

Kommentarer
Postat av: hihi!!

tycker om och jäklas med dig mer :) hihi

2008-06-18 @ 20:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0