BALDAGS!

Igårkväll var det bal och gud vad kul det var! :D

Vi började med en välkomstdrink utanför skolan, det var typ hallonsoda med mandariner i, faktiskt gott men det tyckte inte fillan så jag drack upp hennes också! :D Sen var det in i aulan och käka som gällde. Förrätten var typ mörkt bröd med skagenröra, varmrätten blev potatisgratäng, kött av okänt slag och rödvinssås tillsammans med en grönsallad. Mycket gott men vid det här laget var jag mer än mätt.. Efterrätten blev glasstårta med jordgubbar och kolasås. Väldigt gott det med! :D

Jag, Bästa kompis och Emmapemma kom riktigt flashigt till skolan och gjorde en entré som hette duga! Vi kom dit i en gammal raggarbil, skiiitsnygg. Lägger ut bilder senare när jag väl fattat hur man på en pc. Mac har ju bluetooth men jag vet inte om pc har det.. Jaja, bak på bilen hade vi satt en lapp som sa: Nu sticker eliten, kvar blir skiten. 98-08 haha, riktigt mysigt måste jag säga! :)

Balen var mycket trevlig, bra musik och alla dansade faktiskt! :) Folk jag inte trodde kunde skaka på höfterna visade sig vara värsta Michael Jackson nr 2 och andra som jag inte alls trodde skulle dansa körde värsta movesen ute på dansgolvet i röken. Allt var mycket trevligt och jag önskar faktiskt att vi kunde göra det igen.. men men. Skolavslutningen nästa! :D

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Jennifer.

Det är bara bärbara datorer som har bluetooth.

Oavsett om det är pc eller mac.



Vart tog ni vägen föresten? du sa liksom inget..

2008-06-05 @ 13:50:24
URL: http://j3mpas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0