Gårdagen

Igår var jag och madre inne i stan och shoppade. På inköpslistan stod:

- T-shirts

Den inköpslista jag gick därifrån med var:

- Tre t-shirts
- En byxdress
- En klänning
- Ett par örhängen
- En present till Sofie
- Ett par hängslen (som jag av misstag köpte för jag trodde det var ett skärp)
- En kofta


Man kan nog kalla mig shopaholic men vet du vad? Jag trivs som fisken i vattnet bland all rearusning, trafikstoppning på drottninggatan, miljontals påsar, skoskav utav klackskorna efter ett tag och den där flyktiga latten man tar i mitten av shoppingturen någonstans.

Egentligen hade jag tänkt att gå på Where the Action is, men tror du det blev som jag ville? Nej, ekonomin ville sig inte..
Det var så otroligt bra band som spelade! Suck! Jag önskar verkligen att jag kunnat gå på den, men jag hade det mycket mycket trevligt igårkväll annars också. Det var nämligen födelsedagsfest hos Zenya Killipilli, och massvis var där. Knöt många nya kontakter, myste mycket med Marcus och träffade på Mr. Casanovas kusin i all villevalla. Vi drog senare hem till Thomas och sjöng singstar innan det mot fyratiden var dags att bege sig hem för att soooova.

Imorse väckte vi madre, hon fyllde 42, Grattis! <3
Hon fick fetaste fruktsalladen a la emelie på frukostbrickan, samt kaffe och en bulle. Hon orkade halva fruktsalladen, jag tryckte i mig bullen och sen smuttade hon lite på kaffet. Senare idag ska jag iväg med padre och monstret för monstret fyllde sex år i tisdags och det ska firas med 23 ungar på lekslottet, Jag som fotograf. Herrejisus.. vi kan bara be till gud att detta slutar bra.

Puss Puss
Emelíe

Kommentarer
Postat av: amelie

Du skriver fint emelie :D

<33

2008-06-18 @ 09:34:41
URL: http://amlifrmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0