Jag måste bara få ur mig:

Jennifer - Du har gjort så otroligt mycket för mig, fått mig att våga stå kvar på fötterna och andas ut. Jag älskar dig Jen! :'(

Alexandra - Min bästa kompis genom allt. Det är vi, det kommer alltid vara vi och jag saknar ord för att berätta hur mkt du betyder för mig.

Matilda - Min underbara sångfågel, jag är glad över att jag verkligen har fejm tillsammans med dig. Där kan jag fortsätta få träffa mitt egna lilla lyckopiller som alltid kommer betyda grymt mycket.

Romiana - Du vet, dina vassa kommentarer. Jag älskar dom. Jag kommer verkligen sakna dig så otroligt mycket..

Angelica - Alltid med ett leende på läpparna, du anar inte hur ledsen jag är att vi på något sätt gled ifrån varandra mot slutet, vi var ju tajta i sjuan? :(

Julia A - Jag kommer sakna dig även om vi kanske inte alltid kom överens hundra procentigt. Men innerst inne vet du att jag tycker om dig och det kommer kännas tomt utan dig..

Izabelle - Jag vet inte hur det hände, vad som hände eller varför. Men på något sätt gled vi ifrån varandra, vi kanske växte ifrån varandra vad vet jag. Men hursomhelst, jag kommer sakna det vi hade då massvis..

Madeleine - Du vet nog inte hur glad jag blivit av dig Madde, jag önskar att vi kommer fortsätta ses efter nian nu också, annars blir det otroligt tomt..

Julia P - Haha, Julia du är grymt skön ibland. Jag kommer sakna dina skumma kommentarer som kom lite då och då..

Noora - Noora, du vet nog att jag alltid tyckt om dig även om vi inte vart nära vänner så. Men jag komemr sakna dig din lilla pluggis, det blir tomt utan dig.

Josephine - Josse, du är också en av dom jag kommer sakna massor, även om inte vart så nära vänner. Det blir tomt utan dig också..

Ranja - Vad ska jag göra utan min homie? Utan min andra komiska del? Vem ska bli min valkyr efter dig? Vi måste fortsätta ses, vare sig du vill eller inte.

Athra - Athra, det blir tomt utan din fina röst. Jag fick gåshud så fort du tog en endaste ton, häpnades över dina whailingar och fattar inte hur så mycket röst kan rymmas i en så liten människa.

Jonte - Jag önskar vi i alla fall hade hunnit bli sams innan skolavslutningen för jag kommer sakna dig och hade helst skilts som vänner..


Jag vet att även om jag verkligen velat smälla till minst hälften av alla dessa ett antal gånger, så har jag ändå alltid älskat att spendera tid med dessa människor. Ni har gjort mig glad, ni har liksom fått mig att ta mig igenom högstadiet från att ha varit den där skumma bruden (som tidigare hade mittbena och ett ögonbryn.. suck..) till att gå från den där skumma bruden folk kanske forstod sig på någorlunda någon gång i alla fall.. Jag kommer sakna er så otroligt mycket. Jag grät på kvällen när jag kom hem i alla fall, så jag är inte totalt okänslig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0