Kisses

Well all should know how they work.

Men vissa kan verkligen inte kyssas. Jag vet. Det finns miljontals där ute som gör det helt utan känsla, utan att veta var munnen sitter (jag vet en kille som kysste mig överallt i ansiktet utom på just munnen, slibbigt!), vissa är totalt slappa i både läpparna och tungan och andra kör mer hårt och stelt, det enda jag kan tänka på då är att jag kysser någon med gips kring munnen och en kvist till tunga..

Sen finns de där guldkornen. Dom som faktiskt vet vad dom sysslar med. Det till en början mjukt men senare blir det lite mer.. intensivt eller vad man ska kalla det. Tyvärr är de flesta som vet hur man kysser någon bara ute efter lite kul för en kväll, men det finns undantag.. :)

Nej, jag hade verkligen nada att skriva om.. förutom det där och att det är fredagen den trettonde idag och jag råkade ut för fyra hemska saker:

- rapade äckligaste rapen, mådde illa av mig själv.. (Ni som inte tål sådant, sorry. Ni kunde ha skippat det)
- slog i huvudet på bilen på väg till centrum. Fick dock skjuts av padre vilket var trevligt. Men huvudet värkte som om det satt en hackspett på det.. -,-
- tog fel tunnelbana. Märkte försent att jag inte alls satt på den mot hässelby strand utan på den mot norsborg. Och jag jobbar inte i Alby, Fittja eller Masmo. Så det var bara att kliva av och börja om..
- Hade en riktigt otrevlig kvinna i telefon. Usch, jag vill inte ens tänka på det. hon fick mig att känna mig som den minsta personen i världen som gjorde allting fel och bara förstörde för folk. Tills jag la på och insåg att jag bara gjorde mitt jobb och hon var en surkärring som vaknat på fel sida av kudden.

Dessutom har vädret vart lite segt, regn när man är ute, hagel vid tågen och solsken när man satt på bussen och behövde det som minst. Tågen krånglade och segade sig fram femtio meter tills det stannade och berättade att dom hade ett signalfel på stockholms södra och det skulle ta lite längre tid mot södertälje. Jo jag tackar, det som vanligtvis tar 25 minuter tog nu en timme.. Suck. Men gud vad jag klagar, let's look at the positives of the day:

- Marcus kommer hit, alltid trevligt när man träffar honom, :)
- Madre har köpt jordgubbar, Kan det bli mer sommar nu när det faktiskt för en gångs skull är bra väder den här dagen?

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: robert

Skulle inte fröken på where the action is?

2008-06-15 @ 02:26:36
Postat av: r

Då vet jag (Y)

2008-06-15 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0