Killar + Känslor = Trubbel

Jag ska aldrig mer blanda in känslor i bilden igen. Någonsin. Det slutar bara jävligt dåligt. Så,
Hejdå Gamla känsliga liv som bara slutar som ett jävla deprissionsmoln
Hej Känslokalla härliga liv där ingen kommer nära inpå för fort

Tanken att bli lesbisk for genom hjärnan, men det är inte riktigt min grej. Vad hände med mitt nyårslöfte där jag lovade att inte bli svartsjuk eller bry mig mer? Jag måste satsa på nyårslöftet. Tror jag behöver läsa igenom dom ännu en gång.

/E






image42
Den finaste människan som finns på jorden, tack älskling <3

Kommentarer
Postat av: you now

sry om jag sårade dig! :( jag är faktiskt oxå ledsen över det här men det va faktiskt lite ditt eget fel, det kan du inte neka?

2008-03-11 @ 14:27:24
Postat av: hope you dont know

And there's something I wanna say
I love her too
And all of this has got nothing to do with you

And I'd like to stay but I can't because
I've been fooling around
And I know that you called me
'cause you never even knew that it was hurting me

2008-03-11 @ 20:27:12
Postat av: kolm

har för mig att låten som ovanstående skrev av, fortsätter såhär ungefär:
When you put it on the other hand, when you old enough to understand..
det är en bra text..

2008-03-16 @ 20:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0