Tidsfördriv från min älskade johannas blogg (:

JAG:
är brun: Långt ifrån                                                                              
saknar någon just nu: ja..
svär ofta: för fan!
sjunger i duschen: ALLTFÖR OFTA
är en morgonperson: Jodå, absolut!
ser ditt hår ut som du vill: Big no no
skrattar åt mina egna skämt: Haha, absolut!
äter snabbmat varje vecka: Njet
vill ha barn: Nu! :D
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Hmm.. Kanske. Eller jo, jag vet ett ställe det skulle behövas. -,-

HAR DU:

glasögon/linser: Nope
piercing: räknas hål i öronen? (A)
syskon: tyvärr..
jobb: nej
för många vänner: går det att ha för många? :S
rymt hemifrån: ah oui
färgat håret: Yao!
hållt ett nyårslöfte: Tss.. Faktiskt! :D
sagt jag älskar dig till någon: Nej.. inte sådär i ett förhållande iaf.. :/
brutit ett ben: Njet! :D                           
tappat bort   mig i min hemstad: Aa..
sett en fallande stjärna och önskat: att allt blev mkt bättre

gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: alltför många gånger
en hemlighet som ingen vet: en hel del
struntat i ett prov: Nej, "Pluggis"
sovit en hel dag: Japp, efter återträffen!
somnat gråtande: Njet

BRUKAR DU:
titta dej själv i spegeln: varje dag (;
drömma mardrömmar: aa..
klä dig i svart: Absolut!
fälla folk: MOHAHAHAHA
gå till kyrkan: gick under konfirmationen, räknas det?
hata folk: Japp, det finns EN där ute..
lita på folk: alltför ofta..
skratta när nån ramlar: Mohaha, älska skadeglädje

VEM:
pratade du i telefonen med sist:  Gogirl
skrev du med på msn sist: Bejjan
saknar du: han vet nog
vill du döda: Vafan är det för fråga? :O
vem kramade du sist: Lillebror :D
vill du slå: ingen direkt..
gör dig riktigt glad:  en massa folk! (:

SISTA PERSON SOM:
sov i din säng:  Min kissekatt (:
fick dig att gråta: säger helst inte
du delade en dricka med: Bästa kompis                                                                                                                     
skrek på dig: Simba

HUR:
svarar du i telefonen: Hallå det är Emelie
svarar du i mobilen: Tjuhuuuu/ Hallå/ Hej sötnos! (Det beror på personen som ringer, om jag vill svara)
fördriver du tiden: Ringer och snackar i telefon, äter ngt, lyssnar på musik på datan
mycket pengar har du just nu? 200 kronor från påskägget! :D

SENASTE:
låt du lyssnade på: Vertigo - U2 (Grymt bra låt, LYSSNA!!)
du åt: Digestivekex
film du såg: Darling
du åkte buss med: Bästa kompis


Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0