Tjenare! :D

Så har ännu en helg passerat. Alldeles för fort tyvärr. Jag älskar helger, och snart är det lov. Då är det ju lördag varje dag! :D WOHO!

Gårdagskvällen spenderades på följande vis:

- Arvids hade fest hos sig. Jag var taggad som sjutton, men tyvärr var det ingen annan som var på humör för att dansa utan alla satt helst ner och snackade. Bajsfolk. Arvids är typ jordens trevligaste flicka, hon förtjänar en bra fest. Nästa gång gumman, då jävlar!

- Eftersom det inte riktigt var drag i festen hos Arvids drog jag, GoGirl, SK, Zirath och hans polare vidare mot Salem där det tydligen var party på g. "Woho" tänkte jag. Äntligen får man dansa. Men när vi väl kom fram till lägenheten fick inte pojkarna följa med in. Jag fick lite smådåliga vibbar av hela grejen och ville hellre dra till Tullingekillarna. Partyprinsen hade ringt och sagt att det var ok att komma hem till mr.Casanova så jag drog med mig GoGirl dit. Killarna drog typ till Tb:s och SK valde att stanna.

- När vi efter hundra år äntligen anlände till mr.Casanovas hus var jag för trött för att dansa. I stället satt jag och  lyssnade på när Knutas och mr.C drev med mig. Dom är trevliga, egentligen.

- Efter ett tag anlände Simba också, han, jag och partyprinsen satt nere och snackade relationer och shit i soffan. Jag blev kallad player vilket jag absolut inte fattar. Elakingar. Men jag tycker om dom i alla fall. (:

Bästa kompis har bara spenderat tid med sin boyfriend hela helgen, lite småtråkig. Bajs på dig, följ med ut lite och lev någon gång (;

Jag längtar grymt mycket till påsklovet. Då ska jag röja som satan! :D Dessutom kanske Frid kommer ner till sthlm. Det vore väldigt mysigt! Jag lockade med en massa brudar om han kom ner. Får se hur det blir med den saken..

Puss Puss
Emelie

PS. GoGirl, räkna med en grym födelsedag sen när du blir 18. Sug på den du!

Kommentarer
Postat av: alexandra

haallå :D jag brukar fan hänga med ut och röja ;)
mohaha!

2008-03-17 @ 08:57:14
Postat av: GO GIRL STEPH

Men hallå det är typ ÅÅÅRR kvar tills jag fyller 18 ! bajs på dig

2008-03-20 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0