Tjenare! ;)

Idag har jag vart med syster, madre och monstret på Lida. MYSIGT!
Vi åkte pulka i den inte alltför snötäckta backen och monstret lyckades alltid hoppa på ett gupp, sen tvingade han mig och syster att prova. Båda missade det där minimala guppet. Det var väldigt spännande att se madre åka pulka måste jag säga.. eller spännande och spännande, mer intressant att se hur en 41åring åker..

Jag har färgat håret, passade på när jag sov över hos bästa kompis. På kartongen stod det mörkbrun, men alla jag mött (inklusive bästa kompis madre) säger att det är nästintill svart. Min madre tycker jag ser ut att komma ifrån turkmenistan, men hellre det än att jag skulle färgat blont! :O

Det känns som om det var länge sen jag träffade en del från the fjortizboyz, men det kan ju även vara så att jag bara inbillar mig och är sällskapssjuk? :)

Nu ska jag gå och göra choffe, choklad och kaffe blandat! :D (VÄLDIGT gott.. nytt beroende)

Puss puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0