Tjo

Jag tänkte börja med en sån där lite lagom ghettoinspererad hälsning. Känner mig lite lagom ofräsch idag nämligen, för er som finner det intressant.

Imorse satt jag och tittade på bilder från festen igårkväll. Det var mycket trevligt, jag hade verkligen jättekul även om jag drog hem riktigt tidigt för att en viss SK skickade ut alla. Men det gjorde ingenting. Vi tycker om henne i alla fall! :D

Jag har insett två saker:


- Bilder från fester i Tullinge ser mycket mycket roligare ut än bilder från fester i Tumba. Av någon anledning ser folk mycket gladare ut i Tullinge än i Tumba. Bor jag med ett gäng surpellar? :O

- Jag är elak. Alltså verkligen rent igenom elak. Jag vill ha min kaka OCH äta upp den. Alltså är jag även ganska själviskt.. stackars alla som står ut med mig. Credits till er!


Jag är glad att du är villig att ge det en till chans

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte TJO, SHO.. :)

2008-03-16 @ 10:07:01
URL: http://myshadows.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0