Världens godaste godis:

Någon stackare där ute visste inte att duplo inte bara är ett slags lego, utan även jordens godaste choklad. Här är en bild:



Så fort ni är på Malta eller något annat land där ni vet att dom säljer Duplo, köp hem en bunt till mig så blir jag överlycklig! :D Sist jag köpte duplo var när jag var på språkresa med den här filuren:


Och tönten retade mig för att jag köpte Duplo för tjugo lire, ungefär en icapåse fullproppad. (: 'tjockis'
Saknar dig frid, det var ett bra tag sen..

Jaja, nu ligger jag här hemma hos Bästa kompis, hon babblar med sin puttrix i telefon och jag är feett trött.. Ska sova typ:p

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag älskaaar duplo

2008-03-27 @ 13:14:24
Postat av: Alexandra

jag älskaaar duplo

2008-03-27 @ 13:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0