C och ni andra som detta inlägg berör,

Jag förstår inte varför du inte bara ger dig, sluta var så sur och bara låt det gå för den här gången. Jag är inte samma människa nu som jag var för tre månader sen, det går faktiskt att förändras. Jag vet att det jag gjorde var fel, dumt och det mest korkade en tjej kan göra, men jag har sagt förlåt och om jag kunde skulle jag ta tillbaka det. Det vet du för jag har sagt det så jävla många gånger nu. Vad mer kan jag göra än att säga förlåt och berätta att jag förändrats?

Alla människor gör fel, alla gör misstag och saker de ångrar. Saker de inte ens kan förklara varför de gjorde. Och jag är inte mer än människa. Men trots dessa misstag går vi vidare, vi förlåter och förändras, det är så det går till. Jag vet inte ens om du läser det här, men du vet ju vad jag vill, jag vill ha fred på riktigt. Inte en sån där man bara säger för att slippa snacka, för jag har inte kontaktat dig på en och en halv månad så säg inte att jag är ringer och smsar hela tiden för det gör jag inte. Jag vill inte ens ha det vi hade förut om du tror det, jag är inte ute efter något annat än fred och förlåtelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0