Ett förlåt,

Jag ursäktar att jag inte bloggat lika aktivt som jag brukar, men med föreställningar och födelsedagar och sånt är det inte lätt! :p

Igår sket sig allt totalt. Det var typ den sämsta föreställningen någonsin, i alla fall skolföreställningen. När jag skulle sjunga solo fungerade inte min mygga så jag hördes ingenting, vilket resulterade i att jag tog i för kung och fosterland för att höras ut till första raden i alla fall. Efter halva låten kommer en av killarna fram som en räddande ängel med en microfon. Tack gode gud, typ. Bara det att eftersom jag sjöng så starkt och mest koncentrerade mig på att höras sket jag i hur det lät, alltså sjöng jag enligt mig själv falskt.. blä.

Andra föreställningen gick bättre för mig i alla fall, dock inte för en av dansarna som snubblade på en av broarna på scenen, efter att ha kommit i otakt med sångarna.Dessutom var det förvånansvärt lite folk där som tittade.. Gud, hoppas verkligen det går bättre idag!


Jag har upptäckt jordens godaste glass efter twister; Ben & Jerrys i miniformat!


Vill du göra mig riktigt glad någon gång är det här rätta sättet! (:

Ja ja, nu ska jag börja laga lite lunch att ta med till Fejm, Håll tummarna för att denna föreställning går riktigt riktigt bra!

Puss Puss
Emelie


BTW, någon som tittade i METRO igår? Jag var med (: (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0