Igår

Igår blev kanske inte det röj jag hade hoppats på. Men mysigt var det.. (:


Började hemma hos ricky där vi kollade matchen, (fyra noll till finland?! Vad hände Sverige??) och sen drog jag och sk till gula villan, mötte Z och Tobbe och någon annan främling som var lite mer än bara lite på lyset. Haha, vi drog till Statoil och köpte käk och sen hem till Z för att kolla på film. Men det blev typ ingen film, det blev zappande mellan poker och någon film på tvn :)


Det kanske inte låter som den allra roligaste kvällen för er som inte känner folket, men det var riktigt trevligt faktiskt med tanke på vilka den spenderades med. SK och jag har skönaste humorn, så ni vet. :)


Jag funderar på att klippa mig kort. Asså inte lite, utan kanske klipper av en hel decimeter. Fast jag är lite osäker på hur det skulle se ut, men på onsdag har jag i alla fall bestämt mig att klippa mig. Så, vi får se hur kort det blir och så, kanske fegar ur och klipper topparna men då får ni skälla på mig! :)





Puss Puss
Emelie


bildkälla: http://luxa.org/images/tutorial7/fireduphair.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0