Oooh...

Snart är det premiär av Mio. Jag ska ha en långklänning med armar ner i marken och typ fetaste släpet.. men men. Dessutom ska jag sjunga solo med värsta bandet och det är ju lite skrämmande.. Men jag ska sluta klaga. Det blir skönt att få det överstökat! (: MEN! Bara för att mio slutar nu och fejm snart slutar så får vi (Jag pratar med dig din lilla sköna blonda brud) inte sluta snacka. Du är ju för skön för det (:


Min madre undrar vad min hemliga blogg heter, men det får hon inte veta (: Den har typ en halv läsare om dagen och det ska förbli så, vill bara ha den för mig själv (: (a)


Inget mer som kan tänkas vara intressant nu så;

Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: Lilli

du kan ju försöka att bli av med mig du kommer ångra att du aldrig börja på fejm!

jag läser din blogg dagligen alltså är du uppe i 1 ½ läsare varenda dag :D hihi puss på dig!

2008-05-15 @ 21:19:14
URL: http://comekissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0