Tjenare sexbomb, står du här och tickar?

Oj oj, jag ligger lite illa till.. En lärare på skolan har frågat mig efter en film som jag inte har hemma men som jag lovade i måndags förra veckan at jag skulle ta med. Sen har hon kommit till mig varje dag i veckan och frågat efter filmen och jag har alltid sagt: "jag tar med den i morgon" och hon har blivit lite surare för varje dag och det känns ju inte så snällt.. jag har väääldigt dåligt samvete. Hehe..


Idag är det nästan sommar igen, lite småkallt men ändå mycket fint väder. Solen skiner och jag hade sovmorgon till halv tio. Mysigt! (;



Imorgon åker det av, halva mitt hår ska bort. Jag hoppas jag inte ångrar mig så jättemycket. Men jag har lite vånda..


Checka brillorna. ;)



Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0