Valborg,

Den här Valborgsmässoafton hamnar absolut i Topp tre!

Kvällen började hos Puttrix tillsammans med bästa kompis och Simba, Vi satt ute på och myste med gammal rockmusik, backstreet boys (Vad hände där egentligen? :O) och snackade litegrann. Riktigt trevligt faktisk! Det var länge sen jag träffade Simba så det var kul :)

Efter ett tag snackade jag med Norge i telefon och det visade sig att hon var i närheten med en massa kul folk så vi drog dit. Där satt en massa folk i ett väldigt trångt utrymme typ, med vattenpipa och en snygging med grym musiksmak! Men bara efter ett kort tag ville Puttrix, bästa kompis och Simba dra sig så vi drog oss hemåt. Inget fel i det, det var väldigt skönt att komma hem och lägga sig i sängen sen. :)

Puss Puss
Emelie


En fråga att fundera på,
Varför har alltid vår franska lärare pms när hon har oss?

Kommentarer
Postat av: Anastasia

det har jag frågat mig sen sjuan och fortfarande inte fått något svar haha :D

2008-05-02 @ 10:19:55
URL: http://anastasias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0