YES!!!! :D

RYSSLAND VANN EUROVISON 2008!!! Fattar inte att jag blir så glad när ryssarna vinner, borde egentligen sörja Perrellis 18:de plats men, jag diggade faktiskt inte låten så pass mycket..


Idag var det mors dag. Det firades med frukost på sängen och present. Hon fick två doftljus av mig som luktar asgott! Typ värsta vårljusen, luktar jasmin och rosor.. mmm... :)

Sen åkte vi ut till graven, det är nu ett helt år sen han försvann. Känns obegripligt. Jag kan inte fatta att han är borta faktiskt. Känns så läskigt, när vi besökte graven kom det upp en massa minnen och allt han brukade säga till mig. Ord som han kommit på, hur glada alla stunder med honom var. Jag fattar liksom inte att han är borta..


Efter det skulle vi käka på restaurang. Det var typ, fiasko. Eller, min mat var god, men den tog väldigt lång tid att laga! Vi satt och väntade i nästan en timme på maten och när vi fick in den var pappas mat inte som den skulle så han sa till. Jag hatar sånt där, visst är det nödvändigt att säga till om saker inte står rätt till, men jag gick "på toaletten" under konversationen..

Ja ja, ska ringa SK nu och kolla om hon kommit hem än. Det känns som om det var feting länge sen jag träffade henne, fast det kanske bara gått ett par dagar. :p


Smell ya'll later!

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0