YES!!!! :D

Fan, det är exakt tre veckor kvar till skolan slutar för min del. TRE VECKOR! :D
Gah, jag blir alldeles lyrisk så fort jag tänker på det liksom, jag menar; Den sista veckan är typ ingenting. Vi går i skolan i typ två tre dagar och sen är vi lediga fram till skolavslutningen för balen är ju den fjärde och den femte är alla nior lediga från skolan eftersom vi hade den där danskvällen (Som vi på Broängen självklart ÄGDE) och dagen efter det är det nationaldag och sen är det helg och sen går vi en dag innan skolavslutningen och den dagen ska vi säkert bara städa eller ngt. Så alltså är det en långhelg med en massa slappande, festande och njutande av solen (?) och sen är det jobb som gäller.


Gud vad jag längtar....





SK, det är hit vi ska sen i juli. Mysigt va? :D


Puss Puss
Emelie


Kommentarer
Postat av: SK

Det ser ju inte ut som jag vill att de ska göra !

2008-05-19 @ 18:21:47
URL: http://thereisnodreams.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha, det är ju jättefint ju? :)

2008-05-20 @ 09:29:10
URL: http://rulesbyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0