Idag har jag...

Akt runt on med jeep, halsat pa hos lokalbefolkningen, kopt billiga filmer, prutat pa vaskor och skor, atit pannkaka med banan och choklad och brant upp kaften med en chilifisk.

Seriost, om inte solen kommer fram stryper jag mig sjalv innan jag aker hem. Vill inte att alla ska blandas av min vita hud...

fast det var mysigt att halsa pa alla glada skolbarn som typ blev overlyckliga och ropade: "hello hello hello" och sprang efter bilen typ. Efter det stoppade jag och isa ut huvudena ur bilen och ropade hello till varenda barn vi sag. :D


Puss Puss
Emelie

Kommentarer
Postat av: zirath

blää för thailand jag vill aldrig åka dit, att du ens tycker det är skönt (A)

2008-11-21 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0