Misstag och nya händelser

Jag träffade massa folk idag. Sisådär hundrafemtiofyrakommanittiotreochenhalvmiljarder människor. Bland annat Marcus. Det var kul. :) Jag saknar dig Marcus, vi måste ses snart! Och titta på klay world och hela blues brothers. :)

Sen har jag träffat på SK. Vi pratade om allt och ingenting. Väldigt trevligt. :)


Jag har umgåtts med Anton och Sophieweliiiiing (Kinesiskt uttal, eller thailändskt, pick your choise) på Gymnasiemässan och sprungit efter folk, hoppat framför folk och nästan skrämt ihjäl dem, intresserat folk, irriterat folk, hänvisat folk, skrämt iväg folk och mest viktigast av allt: VÄRVAT FOLK! Kände mig lycklig varje gång någon jag hade pratat med såg på mig jätteglatt, nickade intresserat under samtalet och gått bort till KSGmontern med löften om att börja. Bland annat en ascool tjej som hade jättekrulligt hår och grymma glasögon, lite annabanana stil över henne liksom. Henne hoppade jag på i kaffekön till en av restaurangskolornas monter och snodde henne totalt! Hehehe, "evil smile"

Hmm.. Det regnade idag. Det sög. Vad som sög ännu mer var att jag inte fick sova hos Annabanana ikväll, min sista helg innan solen och värmen. Min sista helg tillsammans med ksgmänniskorna. Vem vet, kan hända att en strejkande buddhistisk munk kastar en sten i huvudet på mig så jag dör? Ingen vet... passa på att ta farväl nu, maybe I won't come back? :O

Puss Puss
Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0