YES!!!!! Voodoodansen funkade!!!

DET VAR NASTAN SOL IDAG!!! IMORRN KOMMER DET SAKERT VARA SOL! Fram till dess ska jag ga omkring och be lite till, svara over mitt afro som krullar upp sig direkt nar jag gar utanfor hotelldorren och desperat be till gud, allah och gandhi att jag vill ha hit snyggingar!!! GIVE ME SOME EYECANDY!

Jag hittade foresten varldens skummaste cigg idag. Om det ens var vanliga cigaretter. Jag hittade dem i kassan nar jag kopte vatten, da sag jag dem. I ett skrynkligt gront paket i plast och gummisnoddar runt fanns en bild pa ett mariuanablad och texten "handrolled cigarettes" stod skrivet over paketet. Mkt mystiskt.. nasta julklapp kanske?

Jag saknar dig.

Kommentarer
Postat av: ingrid

min julklapp!

2008-11-26 @ 09:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0