(Miss?)lyckat

Jaja, så farligt blev det ju inte alls i helgen. Jag förvandlade mig själv till snövit, umgicks lite med DDJ och AnnaBanana och tjänade 810 spänn på en dag. Dessutom har jag haft fetaste rycket hela veckan och vart onyttigt glad konstant, eller ja. Nästan konstant i alla fall. :) Jag är äntligen helt klar med de asjobbiga läxorna, motionen och animal farm reporten och har sovit sjukt gott om nätterna. Så summa summarum:

Första helgen från utegångsförbudet:

7 av 10 möjliga pluspoäng.

Det var synd bara att det blev 0-0 i matchen.. hade gärna sett Portugal tugga konstgjord gräsmatta medan Sverige skuttade omkring i nån slags glädjeyra..

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0