WOH!

Jag har just insett att efter den här dagen är det lov!! :O :D

Gud, jag ska sova, parta och chilla hela hela lovet. Och ikväll ska jag på bio med madre och padre, ska se "låt den rätte komma in" och dö av rädsla. Efter det kanske jag ska dra ut med Bästa kompis, har inte gjort det på hundrafemtitusenåttamiljarder år känns det som och jag ser fram emot det otroligt mycket! :D

Imorgon är det ÄNTLIGEN insparksfest! Gud vad det har skjutits upp länge nu, är förvånad att jag och Kristoffer inte blivit lynchade, DDJ verkar ingen veta är med i festkommittén så han har ju klarat sig undan all besvikelse och frågor om när det egentligen blir av. Men, imorgon kväll händer det äntligen :D

puss puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0