begravning av den spexigaste tanten på jorden.

Idag begravdes min bästa lektant någonsin, Ingegerd. Jag har aldrig gråtit så mycket under en begravning som jag gjorde där idag. Det var otroligt jobbigt att behöva inse att hon är borta och aldrig mer kommer tillbaka, ungefär lika jobbigt som när jag bara för någon månad sen insåg att aldrig morfar kommer tillbaka heller. Jag har fortfarande huvudvärk efter att ha gråtit så mycket och det var svårt att sjunga låten till henne. Men jag gjorde det i alla fall, även om jag var på väg att börja gråta redan på tredje versen. Sista versen var värst, där skakade hela jag och tårarna fyllde ögonen så jag såg suddigt och rösten bar knappt. Förlåt, jag ville göra det perfekt, men det blev bra i alla fall och jag hoppas du har det bra. Vila i frid.



Träffade världens sötaste lilla bebis efteråt när vi satt och käkade, Elise. Jag vill skaffa barn!!! Okej, förlåt. Bli inte rädda, jag ska inte skaffa barn än. Kanske om några år då jag har fast inkomst, egen bostad och någon att skaffa barn med också :p
Lägger in bild på knytet senare när jag installerat bluetoothmodulen. Hon var verkligen det sötaste jag någonsin skådat, efter min gudmors son Erik som också är så söt att man vill sno hem honom när ingen ser. Lugn Sussie, du ska få behålla Erik, jag ska skaffa femton egna! ;)

Puss Puss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0