jag har haft en sjukt mysig helg

Jag, Norah och Denise var hemma hos Denise och kollade på film i typ 5 timmar i sträck, Norah däckade i fotöljen och det tog inte alltför lång tid för fröken Denise att somna till en stund heller. Men jag var stark, jag satt hyperaktiv och försökte efter upprepande misslyckanden att väcka flickorna. Men, Norah sov där hon sov och Denise typ somnadeom lite halvt inne i tredje filmen.

Them, är sjukt äcklig. Fy satan vad läskig den är asså..

Armageddon, är en helt underbar film. SHIT vad jag vill bli austronaut när jag ser filmen, Denise kände det motsatta..

Monster ball, var typ den dåligast film jag sett på länge. Eller asså, den kunde vart bra om jag inte sett de två andra mästerverken innan.. Den här var bara, konstig.

Tjugo i  fyra tror jag det var, så gick vi och lade oss.Vi låg och snackade i typ hundra år och sen somnade vi, vaknade halv ett och käkade frukost. Sen var det dags för nästa film:

Stomp the yard, JAG ÄLSKAR DEN HÄR FILMEN!!!! Har aldrig vart med om att jag typ velat hoppa upp och kasta mig in i filmen för att dansa eller bara känna på dom där asheta åttapacken som DJ och Grant har... gud. Jag dog lite halvt när jag såg den..


Nu ska jag, efter mycket tjat från los parentos, städa mitt rum.. Man ser typ inte golvet ens, och det har man gjort en gång i tiden.

Puss Puss
Emelie

Ps. Tack Denise för kläderna! Dom är sjukt snygga.. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0